Categories
Fitness ΓΥΝΑΙΚΑ

Γυμναστική για εγκύους

Η κοιλίτσα σου που φουσκώνει δεν είναι λόγος για να αποφεύγεις τη γυμναστική αφού οι σωστές ασκήσεις, όπως αυτές που σου προτείνουμε, μπορούν να σε βοηθήσουν να μείνεις σε φόρμα.

Πριν ασχοληθείς με οποιοδήποτε είδος γυμναστικής πρέπει οπωσδήποτε να συμβουλευτείς τον γιατρό σου, ο οποίος μπορεί να σε καθοδηγήσει ανάλογα με το στάδιο της εγκυμοσύνης και τις ανάγκες σου.

Άσκηση 1

Κάθισε στο πάτωμα ακουμπώντας καλά στα κόκαλα της λεκάνης, άνοιξε τα πόδια σου όσο μπορείς και τέντωσέ τα καλά. Άνοιξε καλά τα χέρια σου και κράτησέ τα ενεργά. Γείρε από τη μία μεριά κι ακούμπησε το ένα σου χέρι στο πόδι σου σηκώνοντας ταυτόχρονα το άλλο. Κάνε το ίδιο και από την άλλη πλευρά. Κάνε 3 σετ των 12 επαναλήψεων από κάθε πλευρά.

Άσκηση 2

Κάθισε στο πάτωμα, τέντωσε τα πόδια σου καλά μπροστά, γείρε την πλάτη σου προς τα πίσω και στηρίξου στις παλάμες σου. Σήκωσε λίγο το ένα σου πόδι από το έδαφος κρατώντας το τεντωμένο. Μείνε για λίγο, κατέβασέ το και σήκωσε το άλλο. Κάνε 3 σετ των 12 επαναλήψεων.

Άσκηση 3

Κάθισε οκλαδόν στο πάτωμα, φέρε τα χέρια σου μπροστά από τον θώρακα πλέκοντας τα δάχτυλά σου και σχημάτισε μία καμπύλη με τη σπονδυλική σου στήλη. Τέντωσε τα χέρια σου και μαζί φέρε τη σπονδυλική σου στήλη σε ευθεία. Κάνε 3 σετ των 12 επαναλήψεων.

 

Leave a Reply

Your email address will not be published. Required fields are marked *