Αποκατάσταση μετά τον τοκετό

Το να κρατάς το μωρό σου στην αγκαλιά σου αξίζει κάθε θυσία που έκανες αυτούς τους 9 μήνες. Όμως αυτό δε σημαίνει ότι η κοιλίτσα που σου έμεινε πρέπει να εγκατασταθεί για τα καλά. Οι ασκήσεις που ακολουθούν θα σε βοηθήσουν να επαναφέρεις τον ορθό…

Άσκηση 1
Ξάπλωσε στο πλάι με το κάτω πόδι τεντωμένο, τη λεκάνη ν’ ακουμπάει καλά στο πάτωμα, τον κορμό σου σε ευθεία και το κάτω χέρι τεντωμένο στην προέκταση του κορμού. Λύγισε το πάνω πόδι και φέρε το πάνω χέρι μπροστά σου για να στηρίζεσαι. Ξεκίνα να σηκώνεις το τεντωμένο χέρι ανασηκώνοντας ταυτόχρονα και τον κορμό σου μέχρι να νιώσεις τους πλάγιους κοιλιακούς σου να τραβιούνται. Κάνε 3 σετ των 10-12 επαναλήψεων.

Άσκηση 2
Ξάπλωσε με τα πόδια λυγισμένα και τα χέρια τεντωμένα στο έδαφος πλάι στο κεφάλι. Φέρε τα χέρια πίσω από τον αυχένα, ανασήκωσέ τον μέχρι να ξεκολλήσουν οι ώμοι από το πάτωμα και ξεκίνα να μαζεύεις τον κορμό σου φέρνοντας τα πόδια προς το θώρακα. Συνέχισε να μαζεύεις μέχρι οι κνήμες σου να έρθουν παράλληλα με το έδαφος. Κάνε 3 σετ των 10-12 επαναλήψεων.

Άσκηση 3
Κάθισε οκλαδόν με τον κορμό σε ευθεία και τα χέρια τεντωμένα πίσω και στηρίξου στις παλάμες σου. Σπρώξε τον θώρακα μπροστά κάμπτοντας τον κορμό σου και ενεργοποίησε την κοιλιά σου. Ξαναέλα πίσω. Κάνε 3 σετ των 10-12 επαναλήψεων.

* Πριν ξεκινήσετε οποιοδήποτε πρόγραμμα γυμναστικής, συμβουλευτείτε τον γιατρό σας.

Leave a Reply