Διατροφή με στόχο: Πάντα υγιές!

Η διατροφή είναι άρρηκτα συνδεδεμένη με την υγεία και αποτελεί μέσο για να τονώσουμε το ανοσοποιητικό σύστημα του παιδιού ώστε ν αναρρώσει πιο γρήγορα και να μην αρρωστήσει ξανά.

Αν το μικρό σας αρρωσταίνει συχνά, να ποια φαγητά θα πρέπει να βάλετε στο τραπέζι σας:

  • Φρούτα όπως πορτοκάλι, φράουλες, ακτινίδιο. Είναι πλούσια σε βιταμίνη C, μια υδατοδιαλυτή βιταμίνη με αντιοξειδωτική δράση, που κατέχει σημαντικό ρόλο στην προστασία του ανοσοποιητικού συστήματος. Μπορεί να μειώσει τα συμπτώματα της γρίπης και να συντομεύσει τη διάρκεια της ασθένειας. Οι έρευνες, επίσης, δείχνουν ότι η βιταμίνη C μπορεί να λειτουργήσει και ως φυσικό αντιισταμινικό ενάντια στις αλλεργίες. Τα παραπάνω τρόφιμα πρέπει να τα δίνετε στο παιδί σας τις ώρες που το στομάχι του είναι άδειο ή ελάχιστα γεμάτο. Επίσης, το ακτινίδιο πρέπει να καταναλώνεται αμέσως μόλις το κόψετε για να πετύχετε τη μέγιστη απορρόφηση της βιταμίνης C.

 

  • Ποικιλία λαχανικών. H ποικιλία διαφόρων λαχανικών προσφέρει υγεία και προστασία του ανοσοποιητικού συστήματος. Λαχανικά όπως μπρόκολο, σπανάκι, πράσινες και κόκκινες πιπεριές είναι πλούσια σε βιταμίνη C και άλλες βιταμίνες, που ενισχύουν την άμυνα του παιδικού οργανισμού. Επειδή όμως η σχέση του παιδιού με τα λαχανικά δεν είναι πάντα καλή ίσως χρειαστεί να τα… καμουφλάρετε στις σούπες ή τον πουρέ του.
  • Πολλά υγρά. Βοηθούν στην ενυδάτωση του οργανισμού συντελώντας στην πρόληψη της αφυδάτωσης, ιδιαίτερα όταν έχουμε επεισόδια πυρετού. Επίσης βοηθούν στη ρευστοποίηση των βλεννών όταν το παιδί έχει μπουκωμένη μυτούλα.

Extra tip: Να θυμάστε πως όταν ένα παιδί είναι άρρωστο καλό είναι να μην το πιέζουμε να φάει αν δεν θέλει. Από την άλλη, αν η ανορεξία επιμένει, θα πρέπει να ενημερώνεται ο παιδίατρος.

 

Leave a Reply