Εγκυμοσύνη, ήλιος και ζέστη…

Λατρεύετε το καλοκαίρι, αλλά αυτή την περίοδο χρειάζεστε λίγη περισσότερη προσπάθεια για να προσαρμοστείτε στα δεδομένα της συγκεκριμένη εποχής: τον ήλιο και τη ζέστη! Τι θα πρέπει να προσέξετε προκειμένου να απολαύσετε τις καλοκαιρινές μέρες με…

Η θερμοκρασία της εγκύου είναι ήδη αυξημένη λόγω των ορμονών της κύησης. Κατά τις ζεστές ημέρες του καλοκαιριού, η έγκυος αισθάνεται μια μεγαλύτερη δυσανεξία στη ζεστή. Επίσης, η αύξηση του μεγέθους της μήτρας προκαλεί πίεση στο διάφραγμα κάνοντας την αναπνοή πιο δύσκολη. Όταν λοιπόν υπάρχει και αυξημένη υγρασία στην ατμόσφαιρα, η αναπνοή είναι ακόμα πιο δυσχερής, γεγονός που μπορεί να σας ενοχλεί αν είστε έγκυος.

 

Γι’ αυτό:

• Προσπαθήστε να παραμένετε σε δροσερά μέρη και κλιματιζόμενους χώρους ή με καλό αερισμό.

• Κάντε τις εξωτερικές σας εργασίες πρωί ή αργά το απόγευμα.

• Μη μετακινήστε άσκοπα στον ήλιο τις ζεστές ώρες του μεσημεριού.

• Αποφύγετε τις κουραστικές δουλειές.

• Προτιμήστε να ξαπλώνετε και να ξεκουράζεστε τις μεσημεριανές ώρες.

• Κάνετε συχνά δροσερά λουτρά ή βρέχετε το κεφάλι και τον αυχένα σας.

• Πίνετε πολλά υγρά (τουλάχιστον 8-10 ποτήρια) και φυσικούς χυμούς φρούτων, για να αποφύγετε πιθανή αφυδάτωση από την αυξημένη εφίδρωση, αποφεύγοντας όμως και τις υπερβολές.

• Φροντίστε τα γεύματα σας να είναι ελαφριά, συχνά και περιορισμένα σε ποσότητα. Τα βαριά γεύματα με τα πολλά καρυκεύματα, ειδικά τις ζεστές ημέρες, μπορεί να προκαλέσουν δυσφορία. Αποφύγετε γλυκά, λιπαρά, αλκοόλ, σάλτσες, τηγανιτά, αναψυκτικά, αλάτι κλπ.

• Καταναλώνετε πολλά υγρά (τουλάχιστον 1,5 – 2 λίτρα την ημέρα) και φυσικούς χυμούς, αποφεύγοντας όμως όσα περιέχουν ζάχαρη.

• Χρησιμοποιείτε ελαφρά, άνετα, ανοιχτόχρωμα βαμβακερά ρούχα ώστε να αναπνέει καλυτέρα το δέρμα σας και να αποφύγετε τη ζέστη αλλά και τις δερματίτιδες.

Leave a Reply