Κερδίστε… πόντους!

Μικρά μυστικά και χρήσιμες συμβουλές για να βοηθήσουμε το μικρό μας να… σταθεί στο ύψος του!

Εντάσσοντας κάποιες απλές συνήθειες στη ζωή μας και κατ επέκταση στη ζωή του μικρού μας, μπορούμε να το βοηθήσουμε να μη χάσει ούτε ένα από τα ποντάκια που του αναλογούν βάσει γονιδίων, φύλλου, κ.λπ. και να γίνει γερό και δυνατό σαν… τα ψηλά βουνά!

  • Ακολουθούμε πάντα τις συμβουλές του γιατρού:

    Φροντίζουμε για την υγεία των μικρών μας πραγματοποιώντας εγκαίρως όλους τους απαραίτητους ιατρικούς ελέγχους σύμφωνα πάντα με την ηλικία του. Στη περίπτωση που παρουσιαστεί κάποιο χρόνιο νόσημα (π.χ. διαβήτης, άσθμα, κ.ά.) ακολουθούμε την κατάλληλη θεραπεία. Μπορεί να μας φαίνεται περίεργο, όμως τέτοιου είδους νοσήματα έχουν τη δύναμη να επιβαρύνουν όχι μόνο την υγεία του μικρού μας, αλλά και το ύψος του.
  • “Συμμαχούμε” με τον Μορφέα:

    Κατά τη διάρκεια του βραδινού ύπνου εκκρίνεται η αυξητική ορμόνη η οποία συμβάλλει στην ανάπτυξη των παιδιών. Αυτός, σύμφωνα με τους ειδικούς είναι από μόνος του ένας σημαντικός λόγος να τηρούμε πιστά τις ώρες του ύπνου και να κάνουμε τα πάντα προκειμένου να διασφαλίσουμε ότι το μικρό μας κάθε βράδυ θα κοιμάται νωρίς, χωρίς διακοπές τουλάχιστον 10 με 12 ώρες.

 

  • Προσέχουμε τη διατροφή του:

    Μια σωστή, ισορροπημένη διατροφή γεμάτη πολύτιμες βιταμίνες, μεταλλικά στοιχεία, πρωτεΐνες και ωφέλιμα λιπαρά (ω-3 και ω-6) τα οποία μπορούμε να αναζητήσουμε στα φρούτα, τα λαχανικά, το γάλα, το κρέας και τα αβγά, αλλά και στο ελαιόλαδο, τα ψάρια και τις εμπλουτισμένες με ω-3 μαργαρίνες, είναι το κλειδί για μια ολοκληρωμένη ανάπτυξη.

 

  • Ενθαρρύνουμε την άσκηση:

    Βάζουμε την άσκηση στη ζωή του μωρού μας από τους πρώτους κι όλας μήνες της ζωής του! Πώς; Αρχικά επιστρατεύοντας κρεμαστά παιχνιδάκια τα οποία το μωρό μας θα τεντώνεται για να αγγίξει ή ένα φουλ εξοπλισμένο γυμναστήριο δαπέδου ειδικά φτιαγμένο για μωράκια. Αργότερα, ρίχνουμε όλη μας την προσοχή στο παιδικό δωμάτιο (αλλά και το υπόλοιπο σπίτι) χαρίζοντας στο μικρό μας αρκετή άπλα και ασφάλεια για να μπορεί να μπουσουλήσει και να κάνει τα πρώτα του βηματάκια άφοβα. Τέλος, όταν μεγαλώσει το παροτρύνουμε να ασχοληθεί με κάποιο άθλημα, με τον χορό ή αν δεν του κεντρίζει τίποτα από αυτά το ενδιαφέρον, οργανώνουμε οικογενειακές εξορμήσεις ή ποδηλατικές βόλτες στο πάρκο ή την εξοχή, όπως θα μπορεί να περπατάει, να τρέχει ή να ποδηλατεί! Όλα αποτελούν, άλλωστε, μορφή άσκησης με τον ένα ή τον άλλο τρόπο!

 

  • Του χαρίζουμε όλη μας την αγάπη:

    Τόσο η προσοχή μας, όσο και η αγάπη μας θα πρέπει να είναι στραμμένες επάνω στο μωρό μας, αφού, σύμφωνα πάντα με τους ειδικούς, αποτελούν αναπόσπαστο κομμάτι της ομαλής του ανάπτυξης. Όσο περισσότερα φιλάκια κι αγκαλίτσες του δίνουμε λοιπόν, τόσο περισσότερους πόντους (από αυτούς που ήδη δικαιούται) κερδίζει!

 

“Πόσο θα ψηλώσει;”

…αναρωτιόμαστε δίχως να ξέρουμε ότι υπάρχει λύση να λύσουμε το μυστήριο που κρύβεται στα γονίδια του μικρού μας. Μέσω της παρακάτω απλής εξίσωσης μπορούμε να υπολογίσουμε το γενετικά αναμενόμενο ανάστημα του παιδιού μας εύκολα και γρήγορα, έχοντας πάντα στο πίσω μέρος του μυαλού μας ότι το αποτέλεσμα μπορεί να διαφέρει συν-πλην 10 εκατοστά.

  • Για κορίτσια: Προσθέτουμε το ύψος του πατέρα και το ύψος της μητέρας, διαιρούμε διά του 2 και αφαιρούμε 6,5 εκατοστά.
  • Για τα αγόρια: Προσθέτουμε το ύψος του πατέρα και το ύψος της μητέρας, διαιρούμε διά του 2 και προσθέτουμε 6,5 εκατοστά.

Leave a Reply