Άσκηση για ζωή χωρίς πίεση

Η υπέρταση είναι ένας από τους βασικότερους εχθρούς της υγείας μας καθώς απειλεί καίρια το καρδιαγγειακό μας σύστημα. Ωστόσο η άσκηση μπορεί να τη θέσει υπό έλεγχο. Ας δούμε τι λένε οι ειδικοί.

Δεν είναι λίγες οι έρευνες που μας δείχνουν ότι η συστηματική άσκηση μπορεί να κρύβει ευεργετικά οφέλη για την υγεία, τον οργανισμό μας και -φυσικά- τον περιορισμό της πίεσης!

 

Κάθε μέρα άσκηση για τους υπερτασικούς!

Στο καθημερινό πρόγραμμα όσων είναι υπερτασικοί φαίνεται ότι οφείλει να εντάσσεται η γυμναστική, καθώς έρευνες που δημοσιεύτηκαν από το Γερμανικό Ινστιτούτο Υγείας δείχνουν ότι η άσκηση είναι καθοριστική όσον αφορά στην αποφυγή λοιμώξεων και νοσημάτων που οφείλονται στην υπέρταση. Η άσκηση βοηθάει σημαντικά το κυκλοφορικό σύστημα και σε συνδυασμό με μια καλύτερη ζωή χωρίς αλκοόλ και κάπνισμα μπορεί να κρατήσει περιστατικά όπως το έμφραγμα μακριά μας.

 

Η γυμναστική διώχνει την πίεση

Ξέρατε ότι η καθημερινή άσκηση μπορεί να μειώσει τις πιθανότητες εμφάνισης υψηλής αρτηριακής πίεσης έως και κατά 80%; Σύμφωνα με έρευνα που δημοσιεύτηκε στο Journal of the American Medical Association η άσκηση σε συνδυασμό με τη διατήρηση σταθερού δείχτη μάζας σώματος (κάτω του 25), τη συνετή κατανάλωση αλκοόλ, τη μετρημένη χρήση αναλγητικών, τη λήψη φολικού οξέως ως συμπλήρωμα και φυσικά την υγιεινή διατροφή μπορεί να σας εξασφαλίσει μία ζωή χωρίς πίεση.

 

Τεμπέλικα παιδιά… υπερτασικοί ενήλικες!

Μια έρευνα που ξεκίνησε το 1985 με εθελοντές που τότε ήταν 18 – 30 ετών, έρχεται σήμερα να αποδείξει κάτι πολύ σημαντικό. Αμερικανοί επιστήμονες λοιπόν, ανακάλυψαν ότι όσοι από τους εθελοντές γυμνάζονταν τακτικά από μικρή ηλικία, στο πέρασμα του χρόνου είχαν φυσιολογική πίεση σε σχέση με όσους δεν ήταν φαν της άσκησης, οι οποίοι κατέληξαν να παρουσιάζουν υπέρταση. Να λοιπόν ίσως η καλύτερη ένδειξη για το ότι η γυμναστική είναι ασπίδα για την υγεία μας.

Leave a Reply