Άσκηση για σέξι εμφάνιση

Τονώστε την εικόνα και την αυτοπεποίθησή σας ακολουθώντας τις παρακάτω συμβουλές.

 

Ανηφόρα για σέξι οπίσθια

Η καλύτερη καθημερινή συνήθεια που πρέπει να αποκτήσετε αν δεν το έχετε ήδη κάνει είναι το περπάτημα . Τα οφέλη είναι αναρίθμητα και το περπάτημα ως άσκηση αναντικατάστατη. Εκτός του ότι τονώνει την διάθεσή μας, βοηθάει να εκτονώσουμε τη συσσωρευμένη ενέργεια κ.λπ. βελτιώνει αισθητά και την όψη των γλουτών. Αν μάλιστα ρυθμίσετε τον διάδρομο του γυμναστηρίου στην ανηφορική κλίση ή ακόμα καλύτερα αν μπορείτε να ανεβαίνετε ανηφόρες ή σκαλιά (αντί για ασανσέρ), τα αποτελέσματα θα είναι θεαματικά. “Πολύ βασικό είναι να σας γίνει καθημερινή συνήθεια και το περπάτημα να είναι συντονισμένο και με απόλυτη συγκέντρωση ” τονίζει η καθηγήτρια φυσικής αγωγής Αννα Καίσαρη. Αν τρέχετε σε διάδρομο ρυθμίστε τον στην κλίση 8 και περπατήστε για μισή ώρα τουλάχιστον σε μέτρια ένταση (4 με 7). Οι πιο τολμηροί δοκιμάστε mountain biking σε ανηφόρες είτε σε βουνό είτε μέσα στην πόλη προσέχοντας πάντα να είναι μέρη χωρίς κίνηση .

 

 

Αν έχετε μόνο ένα λεπτό στη διάθεσή σας

Κάντε τη στάση του πολεμιστή και δείξτε αμέσως ψηλότερη και πιο αδύνατη. “Η στάση του πολεμιστή μας κάνει να νοιώθουμε ψηλότερες και πιο ευθυτενείς” σχολιάζει η personal trainer Γιάννα Τζίμα, “καθώς οι ώμοι δουλεύουν και όλο το σώμα διατείνεται και βρίσκει τη φόρμα του”.

 

 

Η στάση του πολεμιστή

Σταθείτε όρθιες πάνω σε ένα στρώμα και ανοίξτε τα πόδια σας κατά μήκος του. Στη συνέχεια λυγίστε τα έτσι ώστε το μπροστινό σας γόνατο να σχηματίζει γωνία 90 μοιρών .Το πίσω πόδι πρέπει να είναι τεντωμένο με τα δάχτυλα ελαφρώς προς τα μέσα (με κλίση περίπου 45 μοιρών) πιέζοντας τη φτέρνα στο πάτωμα. Ο κορμός σας πρέπει να είναι κάθετος προς το έδαφος. Φέρτε τα χέρια σας στο άνοιγμα των ώμων και στρέψτε το βλέμμα σας προς το δεύτερο δάχτυλο του μπροστινού χεριού .Ανοίξτε το θώρακα σας και μείνετε όσο περισσότερο μπορείτε .

Leave a Reply