Γυμναστική στο νερό

Αυτός ο μήνας είναι ιδανικός για να βρείτε λίγο χρόνο να κάνετε κάτι για τον εαυτό σας. Εκμεταλλευτείτε τον για να γυμναστείτε και να χαλαρώσετε στην πισίνα με τις ασκήσεις που σας προτείνουμε.

Την ώρα που τα μικρά σας πλατσουρίζουν ανέμελα στην πισίνα, εσείς μπορείτε κάλλιστα να επιδοθείτε σε ένα mini πρόγραμμα γυμναστικής το οποίο θα τονώσει τόσο το σώμα, όσο και την ψυχολογία σας! Βασική προϋπόθεση; Ο μπαμπάς, ο παππούς ή η γιαγιά να προσέχουν τα παιδιά!

Άσκηση 1
Μπείτε ανάσκελα στο νερό επιπλέοντας με τη βοήθεια των χεριών σας, τα οποία πρέπει να είναι λυγισμένα στους αγκώνες, και με τα πόδια τεντωμένα μέχρι τις άκρες των δαχτύλων. Μαζέψτε τα πόδια φέρνοντάς τα προς το στήθος σας και ξανατεντώστε τα νιώθοντάς τα ενεργά. Κάντε 3 σετ των 10-12 επαναλήψεων.

Άσκηση 2
Μπείτε ανάσκελα στο νερό και ανοίξτε συγχρόνως τα χέρια και τα πόδια σας στο πλάι. Κλείστε τα πάλι συγχρόνως. Προσοχή, τα χέρια δεν πρέπει να κλείνουν τελείως αλλά να λυγίζουν στους αγκώνες. Κάντε 3 σετ των 10-12 επαναλήψεων.

Άσκηση 3
Μπείτε στο νερό μπρούμυτα με το σώμα σας όσο το δυνατό πιο ευθυγραμμισμένο. Κρατήστε τα χέρια ανοιχτά στο πλάι για να επιπλέετε και τα πόδια κλειστά και τεντωμένα. Ξεκινήστε να ανοιγοκλείνετε τα πόδια σας κρατώντας το υπόλοιπο σώμα όσο γίνεται πιο σταθερό. Κάντε 3 σετ των 10-12 επαναλήψεων.

Άσκηση 4
Στηριχτείτε στο τοίχωμα της πισίνας με τα χέρια έξω από το νερό (οι αγκώνες λυγισμένοι) και τα πόδια λυγισμένα πάνω σε αυτό. Ανασηκώστε το σώμα σας βάζοντας δύναμη στα χέρια μέχρι να τεντώσουν, ξανακατεβείτε και ελάτε ξανά πάνω. Κάντε 3 σετ των 10-12 επαναλήψεων.

* Πριν ξεκινήσετε οποιοδήποτε πρόγραμμα γυμναστικής, συμβουλευτείτε τον γιατρό σας.

 

Leave a Reply