Χάσε κιλά… χωρίς δίαιτα!

Το καλοκαίρι έχει ήδη κάνει την εμφάνισή του, όπως κι εκείνα τα 5 κιλάκια του χειμώνα που έχουν σταθεί στους γοφούς σου και δε λένε να φύγουν… Σιγά το πρόβλημα! Μπορείς να τα διώξεις με 7 απλά βήματα!

1. Μην ξεχνάς το πρωινό σου.
Προφανώς και δε σου λέμε κάτι καινούριο, αλλά είναι ένα πολύ σημαντικό γεύμα. Σκέψου ότι το στομάχι σου είναι άδειο για 8 ή περισσότερες ώρες τη στιγμή που ξυπνάς. Κι ύστερα σκέψου το αμάξι σου. Μπορεί να λειτουργήσει χωρίς βενζίνη; Αυτό ακριβώς συμβαίνει και στο σώμα σου…

2. Οργάνωσε τα ψώνια σου.
Είναι πολύ δύσκολο να πηγαίνεις καθημερινά στο σούπερ μάρκετ, το μανάβη ή τον κρεοπώλη. Το καλύτερο που έχεις να κάνεις είναι να αγοράζεις το Σάββατο όσα θα χρειαστείς μέσα στην εβδομάδα. Τα περισσότερα λαχανικά διατηρούνται στο ψυγείο (ειδικά αν είναι τυλιγμένα σε φύλλα εφημερίδων), ενώ τα κρεατικά μπορείς να τα μοιράσεις σε μερίδες και να τα φυλάξεις στην κατάψυξη.

3. Προετοίμασε τα γεύματά σου.
Την ώρα που ετοιμάζεις το φαγητό, μοίρασέ το σε μερίδες και τοποθέτησέ το σε ταπεράκια για να πάρετε στο γραφείο εσύ κι ο σύντροφός σου, αλλά και τα παιδιά στο σχολείο. Μην περιμένεις να το κάνεις το πρωί, γιατί είναι σίγουρο ότι θα βιάζεσαι και δε θα προλάβεις.

4. Επένδυσε σε εύκολα και υγιεινά σνακ.
Φρόντιζε να έχεις στην τσάντα σου μικρά σακουλάκια με αμύγδαλα, καρύδια, σταφίδες (ή άλλα αποξηραμένα φρούτα), μπάρες δημητριακών ή παστελάκια. Έτσι, θα αποφύγεις την επίσκεψη στον αυτόματο πωλητή και θα γλιτώσεις θερμίδες και χρήματα!

5. Μην τρως δουλεύοντας.
Ένα από τα μεγαλύτερα λάθη που κάνουμε την ώρα που τρώμε είναι να απασχολούμε το μυαλό μας με άλλα πράγματα. Ακόμα κι αν τρως μπροστά στον υπολογιστή σου, άσε τη μουσική να παίζει κι απόλαυσε το γεύμα σου χωρίς να απασχολείσαι με τη δουλειά.

6. Ενυδατώσου!
Κοινώς… πιες νερό. Όσο κι αν δε σου αρέσει η γεύση του, πρέπει να πίνεις νερό γιατί είναι απαραίτητο για την σωματική, αλλά και την ψυχική υγεία σου. Η αφυδάτωση άλλωστε προκαλεί κόπωση και δε μπορείς να αποδώσεις στη δουλειά σου, αλλά ούτε και στο σπίτι. Μπορείς αν θες να προσθέσεις λίγο χυμό λεμονιού ή μερικά φύλα δυόσμου για να κάνεις το νεράκι σου πιο εύγευστο.

7. Περιόρισε το αλκοόλ.
Το αλκοόλ, πέρα από τις θερμίδες που έχει, μειώνει τις αναστολές. Αυτό σημαίνει ότι μετά το δεύτερο ποτηράκι κρασί, μπύρα ή κοκτέιλ μπορείς πολύ πιο εύκολα να υποκύψεις στον πειρασμό των ξηρών καρπών ή στα πατατάκια που βρίσκονται στο τραπέζι σου! Το να μην πίνεις αλκοόλ σε καμία περίπτωση δε σημαίνει ότι θα πρέπει να μειώσεις τις κοινωνικές εξόδους σου. Η ασφαλέστερη εναλλακτική είναι ανθρακούχο νερό με φρεσκοστυμμένο λεμόνι. Για να «ξεγελάσεις» τον εαυτό σου μπορείς να ζητήσεις να στο σερβίρουν στο ποτήρι που έπινες το κοκτέιλ σου…

Leave a Reply