3 ασκήσεις για 3 προβλήματα ρουτίνας

Αγχος, πόνοι περιόδου και πιάσιμο στον αυχένα μπορούν να αντιμετωπιστούν αποτελεσματικά με την κατάλληλη γυμναστική.

Απαλλαγείτε από το στρες με τη στάση του μωρού

Ξαπλώστε ανάσκελα σε ένα στρώμα γιόγκα. Στη συνέχεια γυρίστε στο ένα πλευρό και κουλουριαστείτε στην εμβρυική στάση, φέρνοντας τα πόδια σας λυγισμένα στο στήθος. Αγκαλιάστε όλο τον κορμό με τα χέρια σας σαν να θέλετε να τον κλείσετε μέσα σε αυτά. Μείνετε για 5 με 10 ανάσες. Επαναλάβετε από την άλλη πλευρά. “Αυτήν την άσκηση μπορείτε να την κάνετε όποτε αισθάνεστε την ανάγκη να χαλαρώσετε”εξηγεί η καθηγήτρια φυσικής αγωγής και γιόγκα Γιάννα Τζίμα.

 

Καταπολεμήστε τους πόνους της περιόδου

Αν υποφέρετε από τον πόνο κάθε φορά που έχετε περίοδο δοκιμάστε την παρακάτω άσκηση:

Καθίστε σε ένα στρώμα με τα πόδια τεντωμένα. Προσπαθήστε με πολύ απαλές και επαναλαμβανόμενες κινήσεις να ακουμπήσετε τον κορμό στα πόδια σας μέχρι να πιάσετε τα πέλματα σας με τα χέρια. Στη συνέχεια ανοίξτε τα πόδια σας με τέτοιον τρόπο ώστε να ενωθούν οι πατούσες σας. Παραμείνετε σκυφτές έτσι ώστε ο κορμός να συνεχίσει να αγγίζει τα πόδια σας. Κρατήστε την σπονδυλική σας στήλη όσο πιο ευθεία μπορείτε και πιέστε τα γόνατα σας με τους αγκώνες για να μην ανασηκώνονται. “Μείνετε για 30 δεύτερα και επαναλάβετε 5 με 10 φορές. Οι πόνοι θα μειωθούν σημαντικά” εξηγεί η καθηγήτρια φυσικής αγωγής Άννα Κάισαρη.

 

Ανακουφιστείτε από το πιάσιμο του αυχένα

Οι περισσότεροι από εμάς είμαστε όλη τη μέρα μπροστά από έναν υπολογιστή με αποτέλεσμα να νοιώθουμε έντονο πιάσιμο στον αυχένα. Κάποιες πολύ απλές κινήσεις όμως μας βοηθάνε να ανακουφιστούμε , χωρίς καν να σηκωθούμε από την καρέκλα μας. Όπως κάθεστε, προσπαθείστε να σπρώξετε το κεφάλι σας προς τα μέσα σαν να θέλετε να “βγει” το προγούλι προς τα έξω, διατηρώντας τον κορμό σας ακίνητο. Επαναλάβετε 10 φορές ανά δύο ώρες. “Η άσκηση αυτή ονομάζεται οπίσθια έλξη και είναι η αρχή της αποκατάστασης του αυχενικού συνδρόμου. Μετά από 5 μέρες ο πόνος στον αυχένα θα έχει βελτιωθεί αισθητά” σχολιάζει ο φυσιοθεραπευτής Σωκράτης Ιλιάδης.

Leave a Reply