Πρωινό: Τι χρειάζεται για να είναι καλό;

Η καλή μέρα φαίνεται από το… πρωινό – ειδικά για τα παιδιά που έχουν τόσα πράγματα να κάνουν κατά τη διάρκεια της ημέρας. Ποια είναι, λοιπόν, τα μυστικά ενός καλού πρωινού;

Ένα γερό πρωινό, που θα χαρίσει πνευματική και σωματική ενέργεια στο παιδί, θα πρέπει να περιλαμβάνει αρκετούς υδατάνθρακες (ψωμί ή φρυγανιές, κατά προτίμηση ολικής άλεσης που είναι πιο πλούσιο σε βιταμίνες του συμπλέγματος Β και φυτικές ίνες), γαλακτοκομικά (ένα ποτήρι γάλα, ένα μικρό γιαούρτι, ένα κομμάτι κίτρινο τυρί) και δημητριακά πρωινού (κατά προτίμηση χωρίς επιπλέον προσθήκη ζάχαρης και κακάο). Τα λιπαρά (φυτική μαργαρίνη, βούτυρο) είναι απαραίτητα στα παιδιά, όχι μόνο για την ενέργεια που προσφέρουν αλλά και για την αφομοίωση των λιποδιαλυτών βιταμινών. Εξίσου πολύτιμα είναι τα φρούτα εποχής, ολόκληρα ή ως χυμός.

Extra Tip: Ιδανικά, το πρωινό πρέπει να είναι το 30% του συνόλου της ημερήσιας πρόσληψης τροφής. Το υπόλοιπο 70% μοιράζεται σε 40% για το μεσημεριανό φαγητό, 20% για το βραδινό και 10% στα σνακ.

Leave a Reply