Κάνει να νηστέψει;

Τα παιδιά συνήθως δε νηστεύουν, οπότε δεν υπάρχει το θέμα της ήπιας μετάβασης από τη νηστεία στις διατροφικά επιβαρυμένες ημέρες του Πάσχα. Αυτό βέβαια δε σημάνει ότι για κάποια ημέρα όπως για παράδειγμα η Μεγάλη Τετάρτη ή η Μεγάλη Παρασκευή ένα παιδί, δεν μπορεί να κάνει μία μικρή αποχή από τροφές ζωικής προέλευσης. Για ένα παιδί στη σχολική ηλικία λοιπόν, ένα 24ωρο αποχής από ζωικής προέλευσης δεν αποτελεί θέμα.

Μία τέτοια ημέρα λοιπόν ένα πρωινό με ψωμί με ταχίνι και μέλι ή και spread ταχίνι με μέλι ή σοκολάτα είναι συνήθως αποδεκτό. Εναλλακτικά και κάποιο κέικ ή κουλουράκια λαδιού σπιτικά, όλα με βάση το ελαιόλαδο, θα δώσουν μία ξεχωριστή νότα στο νηστίσιμο πρωινό. Το μεσημέρι ένας καλός συνδυασμός οσπρίων με λίγο ρύζι, θα δώσει στο παιδί πρωτεΐνη ισάξια του κρέατος ή αν το παιδί αγαπά τα θαλασσινά, ένα ρύζι ή ζυμαρικό με θαλασσινό είναι εξαιρετική επιλογή.

Το βράδυ κάτι πιο ελαφρύ όπως κάποια σαλάτα ή σούπα με λίγο ρύζι ή ζυμαρικό και τομάτα είναι μια καλή επιλογή. Βέβαια δεν πρέπει να λείψουν τα ενδιάμεσα σνακ όπου τα φρούτα και οι ξηροί καρποί είναι πάντα η πρώτη επιλογή αλλά και σε γλυκό λίγο παστέλι είναι μία υψηλής διατροφικής αξίας επιλογή.

Leave a Reply

Your email address will not be published. Required fields are marked *